perjantai 7. lokakuuta 2011

8 things about me

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Kiitti Emma haasteesta ♥

En osaa nyt haastaa ketään, koska tuntuu et kaikki tutut on jo haastettu...

1. Oon ihan hulluna mekkoihin! Tuntuu et aina ku pitäis löytää farkut/talvitakki/jotainmuutatosihyödyllistä
mä bongaan vaan ihania mekkoja.  


2.Oon harrastanut teatteria jo monta vuotta, ja näytteleminen on aina ollu mulle tärkeetä.


 3. Asun uusperheessä, ja mulla on maailman ihanimmat pikkusisaret ! ♥


4. Oon mm. Skinsin ja O.C: n boksien suurkuluttaja. :)  


5. Rakastan musiikkia ja osaan soittaa jonkin verran kitaraa.
 

6. En oo koskaan käyny kampaajalla.


 7. Kuljen tosi paljon pyörällä.


8. Mulla on keskiviikkona synttärit! :-----))


2 kommenttia:

  1. *osaan soittaa Dianan kitaralla :DDD no ei osaat sä vaikka mitä!

    VastaaPoista
  2. haha joo o :Dddd säki melkeen osaat! ;)

    VastaaPoista