keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Ihanainen sormus & muita uutuuksia ♥

Kalevala sormus- love it! Ostin viikko sitten Timanttisilta ja sen jälkeen tä onkin pysynyt keskarissa kaikki  päivät. Tuli ihan oikeeseen paikkaan, koska mun entinen lempparisormus meni pari viikkoa sitten rikki...



Tän neliöhuivin äiti oli yllärinä ostanu mulle ja tykkään ihan älyttömästi. Vaikka yleensä en käytä vaaleenpunasta, niin tossa ihastuin just noihin väreihin :).


Nä kaks lämpöstä tuubihuivia lähti mukaan JC:n alesta yhteensä vaan kympillä ! Etenkin tota vaaleeta on tullu käyettyä tosi paljon.
Glitteriin on nyt tullut vaikka mitä kuolattavia vähän inkkarihenkisiä juttuja, ja sieltä siis bongasin nä sulkakorvikset.
Ja vielä mun uusi rakkausneule, kiireisten aamujen (niitä riittää) pelastaja, mihin voi yhdistää melkeinpä mitä vaan.

Mä viettelen jo viidettä päivää kotona.... Tänään kävin aamulla ekaa kertaa ulkona (tarkotuksena ottaa yks kuva) ja hyvä mä: onnistuin lukitsemaan itseni yöhousuissa ulos. Ainoo vaihtoehto oli soittaa meiän mummolle, jolla on siis meiän vara-avain kotonaan. Mummo joutus sit lähtee töistä kotiinsa ja sieltä sitten meille tuomaan mulle avainta. Ehkä mä vaan pysyttelen suosiolla sisällä... 

3 kommenttia:

  1. Rakastuin tohon villapaitaan !! :D
    Heh ja hei koita parantuu<3 :)

    VastaaPoista
  2. Taru: kiitoos (: !
    Sofia: hehe, sithän meitä on kaks :Dd ja juu terveenä oon jo :))

    VastaaPoista