maanantai 2. heinäkuuta 2012

Super sexy sixteen!

Ihan ekaks haluun kiittää Taruu tosta iihanasta postauksesta! Oli mahtavaa tulla tänne blogiin ja huomata toi; söpöin ylläri vähään aikaan:)!
Blogin puolella on ollu astetta hiljasempaa, johtuen siitä, et mun elämä on ollu viime aikoina kaikkea muuta. Kotona oon lähinnä ehtiny käydä kääntymässä. Yks kivoimmista jutuista on ollu mun, Emmin ja Tarun järjestämät pienmuotoset synttärit Hilkalle! Kaks kuukautta myöhäs oltiin, mut hei parempi myöhään kuin ei millonkaan:) Väsättiin tota kuvissa näkyvää lahjaa kauan mut hauskaa oli ja todellakin sen arvosta! Hilkan reaktio oli jotain niin ihanaa. Oltiin siis alkuilta ja yö Tarulla ja siinä välissä kapungilla ja aurinkokalliolla tapaamas ihmisii. Fiilis oli suurimmaks osaks tosi korkeella!
Samantapasen lahjan väsäsin muuten kans Roosalle, jonka synttäreit vieteltiin keskiviikkon, harmi ettei kuvamateriaalii tullu!

   Pepsodent-rivi;)
   Edellispäivänä oltiin mä, Emi, Sofi, Taru ja Hilkka viettämäs iltaa, saunomas ja uimas Emin lammel. En kyl tiiä voiks mun kohalla uimisesta puhuu, pitkän tyttöjen painostuksen jälkeen kastauduin nopee:D Mä jäin viel yöks Emille ja oli kyl hauska ilta/yö teatteriporukal!
Nyt jatkamaan Gossip Girl- maratoonii Pepin kaa. Saa nähä kuin kauan mä jaksan pysyy hereillä, univelat alkaa kasvaa sietämättömän suuriks. Taino täs tosin syy, minkä takii voisin katella tätä sarjaa vaik läpi yön.. 


4 kommenttia: