torstai 23. elokuuta 2012

i wish summer was only just starting now

 Hupsistsa, bloggailu on mun osalta jääny vähän vähemmälle viime aikoina, syiksi mainittakoon vaikka rikkinäinen kone ja kadonnut kameralaturi. Nyt mulla ois vihdoin vajaa puol tuntia aikaa postata teille, katotaan mitä syntyy:)

Tän postauksen kuvat on kesäloman viimiseltä viikolta, Ahvenanmaalta. Omii kuvia en oo saanu ladattuu, joten kuvat by Anniina! Suoraan sanottuna odotukset ton reissun suhteen oli mulla aika pohjassa mut hyvä seura ja kivat säät pelasti tosiaan ton viikon! Asuttiin siis viikko mökissä Eckerössä ja heti ekoina päivinä bongattiin Anniinan kaa kaks ihan parasta paikkaa sieltä lähettyviltä. Päivii vietettiin yhel kalliolla, mist oli kivat maisemat, aurinkoo ja omaa rauhaa. Iltasin istuskeltiin yhdessä ravintolassa kuuntelemassa paikallist bändii ja syömäs... hawaijipizza puoliks, joka kerta:D 
Mut onnistunu viikko oli siis, kiitos siitä Anniinalle ♥ 

Kotiin palattiin lauantai-iltanan ja koton kääntymisen jälkeen suunnattiin Emmin, Tarun ja Hilkan kaa ulos juhlistaa kesäloman viimistä iltaa/yötä. Seura vaihteli, mut fiilis oli koko ajan mahtava!:) Maanantaina oli sit paluu karuun todellisuuteen ja kouluun! Mulla starttas siis lukio ja oon täs vajaa 2 viikkoo haikailllu loman perään joka aamu. On tietty ihana nähä kaikkii kavereita, mut toi motivaatio koulun suhteen on mulla vaan vähän hukassa... ehkä tä täst viel:) 

2 kommenttia: