torstai 30. elokuuta 2012

london calling!

Seurailkaahan mua instagramissa (on muuten maailman koukuttavin paikka): kerttuuu

Tossa näitä kännykkäkuvia valkkaillessa tajusin, et suurin osa mun kuvista liittyy ruokaan, hahah voiskohan täst päätellä jotai :Dd Ehkä alan vaan suosiolla pitämään ruokablogii... 
En oo vähään aikaan kuulumisia tänne blogin puolelle kirjotellu, mut edellämainitun syömisen lisäks mun iltoihin on mahtunu mm. ihana päähänpistoreissu Turkuun Tarun kaa, teatterin alotus ja muutamat tyttöjen illat! Lukion ekat testitki on takana mut onneks niistäki on selvitty kiitettäväst.

Mut sit itse asiaan, eli tä tyttö lähtee huomenna LONTOOSEEN!!! Apua, ihan huippuu, sillä tätä reissuu on tosiaan ootettu:) Yhet megabileet tuun ton reissun takia missaamaan mut ei haittaa, oon niin täpinöissäni! Lontoo on ehdottomasti yks mun "must visit" -kaupungeista ja en voi uskoo et koht nään oikeest sen kaiken, mitä oon ennen ihaillu vaan kuvista. Nii ja kaikki ne kaupat, can't wait!  


Palaillaan tiistaina toivottavast valtavan kuvasaldon kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti