sunnuntai 2. joulukuuta 2012

December make my wishes come true

 Pikkujoulukausi avattu! Eilen vietin iltaa seitsemän ihanan tytsyn kaa Pepillä. Oli hauskaa; syötiin vähän liianki hyvin, juoruiltiin kaikesta syvällisestä ja einiinsyvällisestä ja paljuiltiin tuol ihan hyytäväs ilmas. Ite jäin viel yöks ja aamul nukuttii pitkään ja syötiin eilisest jäänyt ruuat. 
Eipä tässä viikonlopussa muutenkaa mitään valittamista. Perjantaina mun viikonloppu alko Emmillä ja myöhemmin lähettiin pitkästä aikaa Julian kaa ajelemaan ja lopulta istuskelemaan abcl. Kotiin lähin aika aikasin, ku Rinnu saapu meille Stadista yöks. Olipa kiva nähä sitäki pitkästä aikaa:)! Tänään olin just alottamassa mun kymmentä kuviksen työtä, jotka pitäis olla huomiseks valmiina, ku Julia soitti ja pyys syömään. Voitte vaan arvata kumpi vei voiton... Noh nyt mua odottaa yö piirtelyn parissa. Yleensä en kahviin koske, mut nyt voisin tehä poikkeuksen, sen verran piristyksen puutteessa oon jo nyt :D Wish me luck & nauttikaa joulukuusta rakkaat! 

1 kommentti:

  1. Iloista piirtelyä :D Itsekin tein kasvion viimeisenä kesälomayönä. Menin hakemaan "kukkivia" kasveja silloin yöllä kahden aikaan :D

    VastaaPoista