torstai 3. tammikuuta 2013

So hold your head up and tell yourself that there's something more

 Vuoden vika tyttöjenilta Jeminalla ||| uv- kemut, Rossu & Liina!
  
Mun uusvuos ei ollu ihan sellanen, ku etukäteen olin kuvitellu, mut onnistunut kuitenki! Iltaan mahtu draamaa, mut myös paljon hauskanpitoa ja uusien ihmisten tapaamista. Seuraavana päivänä linnottauduttiin vielä tyttöjen kanssa sohvalle katsomaan Magic Mike ja puimaan edellistä iltaa. Oon tosi tyytyväinen koko mun joululomaan; kotona rentoutumista ja menoa just sopivassa suhteessa, I like!


Tänään koitti paluu koulunpenkille, mut mun onneks pari viimistä matikantuntia peruttiin ja pääsin jo kaheltatoista takas kotiin ihanan lämpimän peiton alle nauttimaan mun joululahjaks saamasta Pretty little liars- boksista! Yks sarja lisää, johon oon auttamattomasti koukussa :D Loppuilta onkin vierähtäny huonetta siivotessa, tosin tä urakka tuntuu ihan loputtomalta...
Nyt alan valmistautuu unten maille, jos vaikka sais näitä unirytmejä vähän normaalimpaan suuntaan! Ei tuu olemaan helppoa, mut onneks nukahtamises auttaa ainaki alla oleva biisi, kuunnelkaahan sanat tarkkaan 

4 kommenttia:

  1. mitkä tuotantokaudet siinä boxissa on?

    VastaaPoista
  2. Moikka! Mäkin oon lähössä heinäkuussa Expolta Australiaan ja olis kiva jutskata vähä enemmänki ku en tiiä kovin montaa jotka on lähössä mun kaa samaan aikaan. Tosi kiva blogi sulla! :)

    tuulia-in-australia.blogspot.fi mun oma jos yhtää kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii niin kiva!! Juu todellakin ois, ollaa yhteyksis! :)

      Poista